söndag 14 mars 2010

Nu är det nära

Ja nu är det nära. På lördag kl 06.55 lyfter jag mot varmare breddgrader.ska bli riktigt gott att komma iväg. Lite sol lite bad fikse mys och massa massa sevärdheter. Borde börja packa egentligen. Men jag känner mig själv, sp jag vet att jag kommer stå samma natt jag ska åka och bara slänga ner lite random saker jag tror att jag kan tänkas behöva. Känner jag mc rätt tror jag nog att underställ kan va nödvändigt i Indien. Där är det bara ca 30 grader varmt. Men men det kan ju va bra att han. För det skulle ju kunna komma ek snöstorm bara så där. Nu har jag ingen koll på stavningen alls men det är säkert lika oläsligt som vanligt.


Nu är dt dag för Örjan the iPhone att kopplas till laddaren och dag för mig att sova.
Imorrn är det dags för en ny dag med nya utmaningar på Wallstreet.

Over and out

0 kommentarer: